fidarnic
شرکت فیدارنیک

دستگاه یو پی وی سی upvc

ماشین آلات یو پی وی سی

در این متن در مورد ماشین آلات یو پی وی سی بحث خواهیم کرد تا افرادی که تمایل دارند به راه اندازی صنایع مربوط به درب و پنجره دوجداره بپردازند، اطلاعاتی کلی از آن داشته باشند. در حالت کلی دستگاه upvc، جزو ماشین آلاتی است که از آن جهت مونتاژ و ساخت پروفیل های درب و پنجره upvc استفاده می شود.

این دستگاه ها در مدل ها و برندهای متعدد قابل تولید هستند و بهتر است در انتخاب آنها دقت کنید؛ زیرا این ماشین آلات قیمت بالایی دارند و باید کارایی لازم را داشته باشند تا بتوانید از آنها سال ها بدون استهلاک استفاده نمایید. ماشین آلات upvc، در کارگاه ها و کارخانجات استفاده می شوند و برحسب عملکرد و کارایی، انواع مختلفی داشته که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد.

خرید ماشین آلات یو پی وی سی

در خرید دستگاه های گران قیمت و حساس، نباید سرسری عمل کرد و باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت تا در آینده پشیمان نشویم و بتوانیم از آن با عمری بازدهی استفاده کنیم. شاید شما هم از دسته افرادی باشید که در خرید ماشین آلات یو پی وی سی دچار تردید شده اید و نمی دانید این تجهیزات باید چه ویژگی هایی داشته باشند. نگران نباشید ما برای رضایتمندی شما مشتریان عزیز، سعی کردیم توضیحی جامع در باب خرید این ماشین آلات صنعتی بیاوریم تا قبل از خرید، کاملاً راهنمایی شوید.

قبل از خرید فضای کارگاه یا کارخانه را بررسی کنید؛ زیرا فضای کارگاه باید با ظرفیت این ماشین آلات متناسب باشد. برای مثال ممکن است شما دستگاهی با ظرفیت بالا انتخاب کنید، در این صورت اگر کارگاه از فضای کمی برخوردار باشد به مشکل برمی خورید.

دستگاه یو پی وی سی

برند دستگاه های کاربردی اهمیت بالایی دارد و باید از نوع استاندارد باشند، البته برندهای برتر نیاز به بودجه بیشتری دارند. پس هنگام خرید این عوامل را نیز در نظر بگیرید. شرکت سازنده دستگاه نیز امری مهم بوده و بهتر است آن را از شرکتی خوش نام و معروف بخرید. برخی از تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی، دستگاه ها را همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می کنند. این دسته از مراکز از کیفیت محصولات خود مطمئن هستند و از بازگرداندن آنها باکی ندارند. بنابراین با خیالی راحت می توانید محصول مورد نظر را بصورت پشتیبانی شده تهیه کنید و اگر بعد از خرید مشکلی در قطعه ای وجود داشت، به آسانی می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا اقدامات لازم، برای تعویض و یا تعمیر آن قطعه صورت گیرد.

در خرید ماشین آلات یو پی وی سی، جنس دستگاه ها را حتماً بررسی کنید و از مقاوم بودن آنها، در برابر عوامل بیرونی و ضربات احتمالی اطمینان حاصل کنید. کاربری راحت دستگاه نیز اهمیت بالایی دارد، پس امکانات تک تک دستگاه ها را بررسی نمایید. البته اگر برای تولید درب و پنجره upvc دنبال طرح توجیهی هستید و به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید با شماره هایی که در پایین همین صفحه درج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما، شما را کاملاً راهنمایی کنند.

دستگاه تولید دز پنچره یو پی وی سی

نکات قابل توجه در مورد ماشین آلات یو پی وی سی

  • ماشین آلات یو پی وی سی، جزو تجهیزاتی به حساب می آیند که از آنها جهت برش اندازه های متعدد پنجره استفاده می شود. همچنین برای جوش دادن گوشه های پنجره و درب، برش زوارهای دوجداره و جوش زدن پایین و بالای پروفیل میانی نیز بکار می رود.
  • ماشین آلات مذکور زائدات ناشی از عملیات جوش را کاملاً پلیسه برداری کرده و کلاف را برای ادامه کار آماده می سازد.
  • کاربر با دستگاه های یو پی وی سی می تواند به آسانی کارهای مربوط به پنجره ها و درب های دوجداره را انجام دهد که جوش و برش دادن آنها، جزو اصلی ترین کار این ماشین آلات است.
  • این ماشین آلات با گارانتی یک ساله به مشتری عرضه می گردد، توجه کنید که فروش اقساطی دستگاه یو پی وی سی نیز امکانپذیر است.

عملکرد ماشین آلات یو پی وی سی

دستگاه upvc

بعد از تعیین مکان نصب ماشین آلات upvc و راه اندازی آنها، می توان شروع به کار کرد. توجه کنید که دستگاه جوش این ماشین آلات را می توان از نوع تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک یا دستی انتخاب کرد. در واقع جهت جوش باید پروفیل را در مکان مورد نظر قرار داد. در این حال، المنتی که مابین دو پروفیل قرار دارد حرارت مورد نیاز را تامین نموده و پس از مدت مشخصی، توسط دستگاه برش، بریده شده و از هم جدا می شود. بدین ترتیب پروفیل ها از دو طرف توسط دستگاه به هم فشرده شده و جوش بطور کامل صورت می گیرد.

دستگاه مولین سبب ایجاد تراش و اتصال پروفیل میانی می شود. در این مرحله برجستگی های ناشی از جوش، توسط دستگاه تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک تمیز کننده، پاک می شوند و با پروفیل هم سطح می گردند که این ویژگی در ایجاد جلوه ای ویژه در محصول موثر است. در واقع تمامی اتصالات پروفیل ها در این مرحله صورت می گیرد، به همین دلیل ظرافت و دقت کاری اهمیت بالایی دارد و در باکیفیت بودن محصولات تاثیرگذار است. توجه کنید که دستگاه کپی فرز، سبب ایجاد حفره های خروج آب و نصب یراق آلات می شود.

دستگاه یو پی وی سی

مزایای ماشین آلات یو پی وی سی

  • دارای رنگی پایدار با مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • قابلیت تولید درب و پنجره ای مقاوم و قابلیت بازسازی آنها
  • طول عمر بالا و مفید و مقاوم در برابر عوامل بیولوژیکی و فیزیکی
  • برخورداری از سطح مقاومت بالا در مقابل برودت و حرارت
  • راه اندازی راحت و بی دردسر
  • مجهز شده به تجهیزاتی مدرن از برندهای معروف
  • قابلیت سفارشی سازی (مطابق با درخواست مشتری)
  • قابلیت تولید در مدل ها و ظرفیت های متعدد
  • قابلیت جوشکاری فوق العاده قوی پروفیل های سفید و لمینت
  • تولید شده با امکان تعویض فویل جوش آسان و سریع
  • قابلیت کنترل و تنظیم دیجیتال مجزای  جوش و حرارت برای انواع پروفیل
  • امکان تنظیم مخصوص برش در زوایای مختلف
  • مجهز به سیستم نگهدارنده پنوماتیک پروفیل
  • دارای سیستم خنک کننده تیغه جهت برش دادن آلومینیوم

قیمت دستگاه یو پی وی سی

دستگاه یو پی وی سی

همانطور که در ابتدا گفته شد دستگاه یو پی وی سی، جزو تجهیزات صنعتی گرانقیمت بوده و افراد جهت راه اندازی صنعت درب و پنجره upvc، باید بودجه کافی داشته باشند. اما با این حال سوالی که از سوی بیشتر افراد پرسیده می شود این است که قیمت دستگاه upvc چقدر است؟ یا این دستگاه با چه قیمتی به بازار عرضه می گردد؟ از آنجایی که این ماشین آلات، متشکل از دستگاه های مختلفی هستند؛ نمی توان بطور قطعی گفت قیمت آنها چقدر است. چون برند دستگاه ها، کیفیت قطعات، امکانات موجود، جنس دستگاه، ظرفیت و مقاومت آنها در برابر عوامل بیرونی در تعیین قیمت آنها دخیل اند و قطعاً بهترین مارک دستگاه upvc گران تر از نوع معمولی است. پس مشتری قبل از خرید، باید تمامی این عوامل را بررسی کند و از متناسب بودن قیمت و کیفیت دستگاه مطمئن شود.

از دیگر دلایلی که باعث شده نتوانیم قیمت معینی روی این دستگاه بگذاریم و فروش ماشین آلات یو پی وی سی در بازار، با قیمت های مختلف ارائه می گردد، جست و خیزهای بازار ارز، کشور سازنده و نام بازرگانی محصول است. هنگام خرید از اصل و استاندارد بودن دستگاه ها مطمئن شوید و مواظب باشید افراد سودجو، دستگاه های به ظاهر استاندارد و باکیفیت را بعنوان دستگاه های اصل به شما تحمیل نکنند و گول قیمت پایین این دستگاه ها را نخورید. توصیه می کنم پایین یا بالا بودن قیمت دستگاه ها را ملاک قرار ندهید و روی کیفیت آنها بیشتر تمرکز کنید. حتماً قبل از خرید، قیمت این ماشین آلات را از مراکز مختلف جویا شوید. این عامل سبب می شود قیمت اصلی دستگاه دستتان بیاید و با برنامه ریزی جلو بروید؛ یعنی از همان ابتدا برایتان روشن خواهد شد که قراره چقدر هزینه کنید .

دستگاه upvc

ساختار کلی ماشین آلات یو پی وی سی

ماشین آلات یو پی وی سی شامل دستگاه های مختلفی هستند که در این بخش آنها را بررسی می کنیم. کار با این ماشین آلات با برش شروع می گردد، بدین ترتیب از دستگاه برش پروفیل استفاده شده است. تعیین بخش های یراق آلات و آبرو، بر عهده دستگاه شابلون می باشد. از دیگر تجهیزات کاربردی در ماشین آلات فوق دستگاه های جوش یو پی وی سی، زهوار درب و پنجره دوجداره، مولین (T  زن) یو پی وی سی، دستگاه تمیز کننده پروفیل یو پی وی سی، دستگاه کپی فرز شابلون زن و کمپرسور هوا است که در ادامه هر کدام را بصورت مختصر توضیح خواهیم داد.

دستگاه جوش یو پی وی سی

این دستگاه به المنت هایی مجهز شده که با برق کار می کنند و نیز این سیستم جوش، به روکش لمینتی مجهز شده است. امکان تنظیم دما، زمان و حرارت و زمان در این سیستم وجود دارد و قابلیت سرد سازی فرآیند جوش را نیز دارا می باشد. البته تنظیم متغیرهای فوق، برحسب نوع پروفایل صورت می گیرد.

دستگاه برش

در ماشین آلات یو پی وی سی، جهت قطع کردن پروفیل ها و آلومینیوم از دستگاه برش استفاده می شود. این دستگاه از لحاظ دقت، اهمیت بالایی دارد و باید ساختاری استاندارد داشته باشد تا عملیات برش با دقت هر چه تمام تر اجرا گردد. این دستگاه ها دارای صفحه گردان هستند که معمولاً زاویه برش در حالت پیش فرض، مابین دو مقدار 45 و 90 درجه تقسیم می گردد.

دستگاه زهوار

این دستگاه از دیگر تجهیزات کاربردی در ماشین آلات یو پی وی سی بوده که از قابلیت امکان مناسب برخوردار است و در راحت کردن عملیات، بسیار تاثیرگذار بوده و وظیفه نگهداشتن شیشه روی پروفیل و جایگذاری پروفیل درب و پنجره را بر عهده دارد.

خرید دستگاه یو پی وی سی

دستگاه مولین

این دستگاه به T زن یا کتیبه نیز معروف است و دارای تیغه هایی می باشد که با پروفیل تناسب دارند. از دستگاه مولین جهت ایجاد تراش و نصب پروفیل میانی استفاده می شود. به بیانی دیگر مولین چندین بخش مجزا داشته و وسیله ای برای ورداشتن لبه پروفیل است که برای درب ها و پنجره ها استفاده می شود. اکثر  دستگاه های مولین، حالت دو تیغ دارند و این سیستم ها به پنل کنترلی مجهز شده اند که این امکان کاربری آن را آسان کرده است.

کپی فرز

ماشین آلات upvc

از کپی فرز در صنایع مربوط به تولید upvc، جهت ایجاد سوراخ و نصب یراق آلات استفاده می شود. همچنین از این امکان به منظور ایجاد حفره های خروج آب بهره وری می گردد. کپی فرز دارای چندین واحد سوراخکاری و فرزکاری مجزا بوده که یکی از واحدها حالت افقی دارد، واحد دیگر حالت عمودی داشته و واحد سوم، به صورت شیب دار ساخته شده است. واحد افقی از قابلیت سوراخکاری اتوماتیک با فاصله ای ثابت برخوردار می باشد. واحد عمودی مخصوص فرزکاری انواع شکاف ها و سوراخ ها بوده و با شابلون استفاده می شود. واحد شیب دار مخصوص شیار زنی خودکار تخلیه آب بوده که حفره های خروجی آب را ایجاد می کند.

کمپرسور

درست است که دستگاه های کاربردی در این ماشین آلات حالت برقی دارند، ولی جهت به حرکت درآوردن جک ها، الکتروموتورها و شابلون ها به اتوماسیون پنوماتیک نیاز دارند. همچنین جهت عملکرد بهتر، باید فشار هوا وجود داشته باشد. بدین منظور در ماشین آلات یو پی وی سی، وجود یک کمپرسور باد با ظرفیت مناسب الزامیست.

دستگاه تمیز کننده پروفیل

دستگاه یو پی وی سی ترکیه

این دستگاه تمیز کننده پروفیل های upvc بوده که ضایعات ایجادی بر اثر عملیات جوش را کاملاً پلیسه برداری نموده و کلاف تشکیل شده را (نخ یا ابریشم) برای ادامه کار، آماده سازی می کند. در واقع چگونگی عملکرد این دستگاه، از لحاظ پیاده سازی حرفه ای و لطافت اهمیت بالایی دارد. در راه اندازی ماشین آلات یو پی وی سی، هدف از بکارگیری سیستم تمیز کننده، ایجاد فرم و شکلی زیبا و مناسب در پنجره ها و درب ها است. تمیز کننده های پروفیل در چندین حالت قابل ساختند که شامل: نوع تک تیغه، دو تیغه، دو موتور 4 تیغه و دو موتور 6 تیغه است.

کاربردهای مختلف ماشین آلات یو پی وی سی

  • قابل استفاده در کارگاه ها و کارخانجات تولید و مونتاژ انواع درب و پنجره
  • قابل استفاده جهت ساخت انواع کرکره و ضربه گیر
  • قابل استفاده برای تولید کفپوش ها، لوله ها و سقف ها
  • قابل استفاده برای تولید یراق آلات
  • و قابل استفاده در تمامی مراکز عرضه درب و پنجره

ویژگی های برجسته ماشین آلات یو پی وی سی

  • این ماشین آلات کیفیت بالایی داشته و در ساخت آن از برترین سیستم ها استفاده شده که هر کدام وظیفه واحدی بر عهده داشته و با استانداردهای جهانی مطابقت دارند. به همین دلیل با استفاده مکرر، کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهند و طول عمر بالایی دارند.
  • با این ماشین آلات می توان به تولید انواع درب و پنجره ساختمان، آپارتمان، مغازه و سایر اماکن عمومی پرداخت.
  • ماشین آلات یو پی وی سی کاربردهای مختلفی دارند و برای آلومینیوم نیز قابل استفاده هستند. این دستگاه ها دارای الکتروموتوری از نوع موتوژن تبریز بوده و دستگاه های کاربردی در این ماشین آلات، از لحاظ برق مصرفی به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم شده اند.
  • این ماشین آلات از سطح ایمنی بالایی برخوردار می باشند؛ زیرا برای استارت الکتروموتورها به کنتاکتور مجهز شده اند. همچنین در ساخت آنها، از فاز کنترلی جهت تشخیص خطاها در برق ورودی و از فیوز برای پیشگیری از اتصال، استفاده شده است.
  • تمامی دستگاه های کاربردی در ماشین آلات یو پی وی سی دارای پیچ تنظیم هستند که توسط پیچ می توان ارتفاع عرضی و طولی دستگاه ها را بدلخواه تعیین کرد.
  • ماشین آلات یو پی وی سی در انواع مختلفی طراحی شده اند، بنابراین این امکان برای کاربر وجود دارد که نوع مورد نظر این ماشین آلات را متناسب با هزینه کارخانه و تیراژ تولید روزانه خریداری کند. برای مثال امکان انتخاب این ماشین آلات به صورت رومیزی، تک سر، دو سر، چهار سر و پنج سر وجود دارد.
قیمت دستگاه یو پی وی سی

مشتری می تواند فقط برخی از دستگاه های این ماشین آلات را خریداری کند که در این حالت، نیاز به پرداخت هزینه کمتری است. قطعاً قیمت ست کامل دستگاه یو پی وی سی گران تر خواهد بود. برای استعلام قیمت دستگاه یو پی وی سی ترکیه و قیمت دستگاه یو پی وی سی رومیزی، با شماره های ذیل تماس بگیرید.

مشاوره و ثبت سفارش

67 89 21 26 - 021

تماس با فیدارنیک
ارسال پیام
پیام و نظر خود را ثبت کنید ، کارشناسان سایت در اسرع وقت بررسی می کنند .

پیام های شما
  1. علیرضا ابوالفتحی

    من برای راه اندازی یه کارگاه تولید در و پنجره نیاز به چه دستگاه هایی دارم ؟

    • شرکت فیدارنیک

      با سلام دستگاه های مختلفی هست که برای اطلاعات بیشتر بهتر هست با شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

  2. navid

    سلام.مطلب جالبی بود ممنون.آشنایی با برندهای معتبر واردکننده دستگاه های یو پی وی سی باعث می شه تا مخاطب و کسانی که قصد راه اندازی کارگاه درب و پنجره رو دارند بتونن بهتر به شرکت های واردکننده اعتماد کنند

    • شرکت فیدارنیک

      زنده باشید ممنون از شما

پیام در واتساپ
برای ثبت سفارش و مشاوره تماس بگیرید