fidarnic
شرکت فیدارنیک

دستگاه اسانس گیری

خرید دستگاه اسانس گیری

حتماً با اسانس های گیاهی و خواص غذایی بالای آنها آشنا هستید و می دانید چقدر در سلامتی افراد تاثیرگذارند. این محصولات در صنایع غذایی، جهت طعم و عطردهی به انواع مواد غذایی و نوشیدنی ها استفاده می شوند و نیز در درمان و پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری ها تاثیرگذارند. در حالت کلی در گیاهان دارویی و معطر، مقدار زیادی اسانس وجود دارد که جهت استخراج آنها، نیاز به تجهیزات ویژه ای است.

بهترین روش برای تولید اسانس، دستگاه اسانس گیری می باشد که در انواع و ظرفیت های مختلف قابل ساخت بوده و توسط آن می توان از هر نوع گیاهی، اسانس گرفت و آن را با قیمتی باور نکردنی به بازار عرضه کرد. به همین دلیل این محصول نقش تاثیرگذاری در درآمدزایی افراد داشته و می توان از آن، جهت تهیه اسانس گل محمدی که بسیار گرانبهاست نیز استفاده کرد. در واقع دستگاه های اسانس گیر، به دو دسته اسانس گیر نوع اول و اسانس گیر نوع دوم تقسیم شده اند که هر کدام مزایا و ویژگی های منحصر بخود را دارند.

در ادامه شما را با انواع دستگاه اسانس گیر، عملکرد و قطعات تشکیل دهنده آنها آشنا خواهیم کرد و نیز در مورد قیمت دستگاه اسانس گیری و نحوه انتخاب و خرید دستگاه اسانس گیری، بحث خواهیم کرد. همچنین تفاوت بین اسانس گیرهای نوع اول و دوم را بیان خواهیم کرد تا بواسطه اطلاعاتی که کسب می کنید، بهترین و کاراترین دستگاه را خریداری نمایید. اما ابتدا لازم می دانم، اسانس گیاهی را در یک بند شرح دهم :

خرید دستگاه اسانس گیری

اسانس چیست؟

اسانس از دسته ترکیبات مغذی و مفیدی است که در اجزای مختلف گیاه از جمله برگ، ساقه، ریشه و حتی دانه آن وجود دارد. این محصول روغنی و بی رنگ، حالتی فرار و آب گریز داشته و اگر در معرض حرارت و هوای آزاد قرار گیرد تبخیر می شود. همچنین باید از قرار دادن آن در مجاورت نور آفتاب اجتناب کرد؛ چرا که به دلیل اکسیده شدن تغییر رنگ داده و تیره می شود. بنابراین توصیه می کنم اسانس گیاهی را در ظرفی درب بسته و در جای خنک قرار دهید تا کیفیت اولیه آن حفظ شود. در اسانس مقدار زیادی ترکیبات شیمیایی نهفته است که عطر و بوی خاصی دارند.

قیمت دستگاه اسانس گیری

 امروزه دستگاه اسانس گیری در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد و این عامل سبب نگرانی و تردید در خریدار می شود. در واقع قیمت دستگاه اسانس گیری به عوامل مختلفی بستگی دارد که اصلی ترین آنها کیفیت، قطعات کاربردی، نوع دستگاه، ظرفیت و جنس آن است. از آنجایی که اسانس گیر نوع اول دارای چندین دستگاه مختلف می باشد؛ قیمت آن نسبت به اسانس گیر نوع دوم گران تر است.

دستگاه اسانس گیری صنعتی

همچنین استیل بودن این دستگاه بر قابلیت آن افزوده و طول عمر بالایی دارد، بنابراین نسبت به دستگاه هایی که با متریال های بی کیفیت طراحی شده اند، قیمت گران تری خواهد داشت. اسانس گیرهایی که ظرفیت پایینی دارند، ارزان تر از اسانس گیرهایی با ظرفیت بالا هستند. در واقع قیمت دستگاه اسانس گیری خانگی و قیمت دستگاه اسانس گیری کوچک، ارزان تر از خط تولید اسانس گیری صنعتی است.

 البته امکانات و خدماتی که همراه دستگاه ارائه می گردند نیز تا حدودی روی قیمت تاثیر می گذارند؛ برای مثال محصولات گارانتی دار، ارزشمند تر از نوع بدون گارانتی هستند. از دیگر مواردی که روی قیمت این دستگاه ها تاثیر می گذارد، نوسان بازار ارز می باشد که قیمت گذاری دقیق روی محصول را برای فروشنده سخت کرده است. در صورتی که مدل و ظرفیت دستگاه را انتخاب کرده اید و می دانید دستگاه مورد نظر باید چه ویژگی هایی داشته باشد، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از قیمت دقیق آن با خبر شوید.

خرید دستگاه اسانس گیری

شاید فکر کنید خرید دستگاه اسانس گیری کار ساده ای بوده و جهت تهیه آن، نیاز به راهنمایی و تحقیق نیست. اما این طرز تفکر کاملاً اشتباه بوده و قبل از خرید هر تجهیزی که قرار است بابت آن پول خرج کنید، تحقیق لازم بوده و باید مشاوره شوید. در واقع برای انتخاب یک اسانس گیر مناسب باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت و هدف خود را از خرید این محصول تعیین کرد.

قیمت دستگاه اسانس گیری

برای مثال اگر کیفیت دستگاه و طول عمر آن برایتان اهمیت دارد، قبل از خرید تک تک قطعات آن را بررسی کنید و از مقاوم بودن آن مطمئن شوید. همچنین برند دستگاه، استفاده از فناوری روز در ساخت دستگاه اسانس گیری خانگی و صنعتی و قابلیت سرویس دهی آسان آن اهمیت بالایی دارد. از سوی دیگر ممکن است بخواهید اسانسی با ماندگاری بالا تولید کنید و میزان معطر بودن آن، برایتان مهم نباشد؛ در این حالت می توانید دستگاه اسانس گیری نوع اول را انتخاب کنید. اما نه، اگر معطر بودن دستگاه هم برایتان اهمیت دارد و پایداری آن زیاد مهم نیست، توصیه می کنم اسانس گیر نوع دوم را خرید کنید.

برای برخی کاربران، کیفیت بالای اسانس اهمیت بالایی دارد؛ یعنی می خواهند اسانس تولیدی، در عین معطر بودن، ماندگار نیز باشد. پس لازم است این دسته از افراد، اسانس گیر نوع اول و دوم را با هم داشته باشند تا قادر به تولید هر دو نوع اسانس بوده و آنها را با هم ترکیب کنند. 

هنگام خرید دستگاه اسانس گیر، از شستشوی آسان دیگ مطمئن شوید. زیرا اگر دیگ قابل شستشو نباشد، از سوی سازمان بهداشت به تایید نخواهد رسید و نمی توانید اسانسی بهداشتی تولید کنید. در انتخاب ظرفیت اسانس گیر نیز حساسیت به خرج دهید، چرا که ظرفیت دستگاه باید با  نیازتان تطابق داشته باشد.

دستگاه اسانس گیری

اگر ظرفیت دستگاه خیلی بالا باشد، در مراکز نیمه صنعتی و کوچک کارایی لازم را نخواهد داشت و ظرفیت های پایین، نیاز صنایع بزرگ را به خوبی تامین نمی کنند. در آخر باید گفت: یک اسانس گیر مناسب باید با استانداردهای جهانی مطابق داشته و همراه با گارانتی به بازار عرضه گردد تا در صورت مشاهده هر نوع ایراد بعد از خرید ، بتوان از خدمات شرکت سازنده بهره برد و آن را تعویض کرد.

آشنایی با انواع دستگاه اسانس گیری

همانطور که در مقدمه اشاره شد، اسانس گیرها به دو دسته نوع اول و دوم تقسیم شده اند. در این بخش قرار است این دو دستگاه را بصورت مجزا شرح دهیم و نیز قطعات تشکیل دهنده آنها و شیوه عملکردشان را کاملاً توضیح خواهیم داد تا شناختی کلی از آنها داشته باشید:

دستگاه اسانس گیری نوع اول

دستگاه اسانس گیری صنعتی نوع اول از بخش های مختلفی تشکیل شده که شامل سیستم خنک کننده، سیستم گرمایشی، بخش اسانس گیری، مخزن و … است. تمامی این اجزا، توسط اتصالات به هم متصل می شوند. در بخش قطعات، تمامی این موارد را شرح خواهیم داد. در حالت کلی اسانس گیر نوع اول، اسانسی با سطح ماندگاری بسیار بالا تولید می کند. اما اسانس تولیدی توسط این دستگاه، از لحاظ عطر و بو در سطح پایینی قرار دارد.

دستگاه اسانس گیری

به همین دلیل کنار آن می توان از دستگاه اسانس گیری نوع دوم استفاده کرد. با اسانس گیر نوع اول می توان از هر نوع گیاه دارویی و مفید اسانس تهیه کرد و مواد اولیه لازم جهت تولید، خود گیاه یا گل محمدی همراه با مقداری آب است. کاربر می تواند توسط این اسانس گیر، عرقیات گیاهی نیز تولید کند. توجه کنید که که اسانس نوع اول، حالتی نیمه جامد داشته و اگر آن را داخل یخچال قرار دهید، حالت یخزده به خود می گیرد.

دستگاه اسانس گیری نوع دوم

با این اسانس گیر نیز می توان اسانس هر نوع گیاهی را با کیفیتی بالا تولید کرد، با این تفاوت که این دستگاه از قابلیت تولید اسانس با عطر و بوی بالا برخوردار است. اما این اسانس از لحاظ ماندگاری، در سطحی پایین تر از اسانس نوع اول قرار دارد. با این دستگاه جهت تهیه اسانس از خود گیاه استفاده نمی شود، بلکه مواد اولیه عرقیات گیاهی و یا گلاب هستند. اسانس گیر نوع اول به مخزنی استیل و بخش اسانس گیری و … مجهز شده که در بخش قطعات، تمامی اجزای این دستگاه را شرح خواهیم داد.

اسانس نوع دوم برعکس اسانس نوع اول، حالت نیمه جامد ندارد و سرما سبب یخ زدگی در آن نمی شود. تا اینجای متن در مورد هر دو دستگاه اسانس گیری بحث کردیم، حالا بهتره قطعات این دستگاه را شرح دهیم تا با ساختار کلی آنها نیز آشنا شوید.

قطعات کاربردی در دستگاه اسانس گیری نوع اول

دستگاه اسانس گیری

مخزن

دستگاه اسانس گیری به مخزنی استیل از نوع 304 نگیر مجهز شده که گیاه و گل محمدی را جهت اسانس گیری داخل آن می ریزند. استیل بودن جنس مخزن این دستگاه، قابلیت شستشوی آن را قبل و بعد از اسانس گیری، برای کاربر آسان کرده است. این مخزن دارای دربی مقاوم همراه با بست های مقاوم بوده که بواسطه آنها، درب کیپ می گردد.

نشانگر دما

این قطعه، وظیفه اندازه گیری دمای داخلی مخزن را بر عهده دارد. در واقع نشانگر دما در دستگاه اسانس گیری، به صفحه و عقربه ای کوچک مجهز شده که میزان دما، روی آن نمایش داده می شود.

کندانسور آبی

کندانسور یکی از اجزای کاربردی در دستگاه اسانس گیری است که بخارات بعد از عبور از آن، دمای خود را از دست داده و سرد می شوند. در واقع کندانسور وظیفه تبدیل بخار به مایع را بر عهده داشته و آب داخلی کندانسور، از طریق دستگاهی بعنوان کولینگ تاور خنک می شود.

بلبرینگ ها

این دستگاه اسانس گیری، به بلبرینگ هایی مجهز شده که کنار دیگ قرار دارند و تخلیه آن را راحت تر کرده اند.

بخش اسانس گیر

عملیات جداسازی اسانس از عرقیات، در این بخش اجرا می شود. در واقع قسمت اسانس گیری این دستگاه، به دو بخش شیشه ای و استیل تقسیم شده که هر کدام بصورت مجزا، دارای شیر تخلیه هستند.

اسانس و عرقیات از طریق رابط، از کندانسور به بخش اسانس گیری وارد و در آنجا از هم جدا می شوند؛ یعنی اسانس در مخزن شیشه ای جمع شده وعرقیات به بخش استیل منتقل می گردند. در نهایت باید آنها را به صورت جداگانه تخلیه کرد.

اتصالات

همانطور که گفته شد این دستگاه اسانس گیری از بخش های مختلفی تشکیل شده که آنها را بواسطه اتصالات که حالت لوله مانند دارند، باید به هم متصل کرد.  وصل کردن بخش ها باید بگونه ای صورت گیرد که احتمال نشت به صفر درصد برسد.

دیگ بخار یا بویلر

کنار دستگاه اسانس گیری از دیگ بخار ، جهت تولید بخار و تامین حرارت استفاده می شود. در واقع بخار تولیدی توسط این دستگاه از طریق لوله ها به داخل مخزن هدایت می شود تا رایحه موجود در گیاهان خارج و از طریق لوله ها، به داخل کندانسور روانه شده و در آنجا به مایع تبدیل گردد.

کولینگ تاور

کولینگ تاور از دیگر دستگاه های است که کنار دستگاه اسانس گیری استفاده می شود. وظیفه اصلی  کولینگ تاور، تامین برودت لازم جهت سرد کردن آب داخلی کندانسور می باشد. به بیانی دیگر باید گفت: کولینگ تاور نوعی سیستم برودتی است که طی مراحلی، آب داخلی کندانسور را دریافت می کند تا در مجاورت هوا قرار گرفته و خنک شود. در نهایت آب سرد شده به داخل کندانسور باز می گردد.

قطعات تشکیل دهنده دستگاه اسانس گیر نوع دوم

دستگاه اسانس گیری خانگی

دستگاه اسانس گیری نوع دوم، نسبت به اسانس گیر نوع اول اجزای کمتری دارد، یعنی دارای سیستم برودتی و گرمایشی نیست و جهت تامین حرارت مورد نیاز، باید آن را روی اجاق گاز صنعتی یا سیستم حرارتی دیگر قرار داد و برودت مورد نیاز جهت خنک سازی بخار، از طریق آب داخلی کندانسور تامین می گردد. در ادامه بخش های متعدد این اسانس گیر را بررسی می کنیم:

مخزن پخت

در این نوع اسانس گیر نیز از مخزن پخت استفاده شده که جنس آن از استیل مرغوب و استاندارد از نوع 304 است. این مخزن به دربی مقاوم و کیپ با امکان چفت ها و واشر سیلیکونی مجهز شده که این امکانات، احتمال اتلاف را به صفر درصد رسانده اند.

بخش اسانس گیر

این نوع دستگاه اسانس گیری مانند نوع قبلی، دارای بخش اسانس گیری بوده که بیرون مخزن قرار دارد و از طریق رابط، به کندانسور متصل شده است. عمل جداسازی اسانس از عرقیات، در این بخش صورت می گیرد. بطوریکه اسانس در بخش شیشه ای مخزن ذخیره شده و مواد باقیمانده در ته مخزن جمع می گردد.

کندانسور، نمایشگر دما

کندانسور آبی و نمایشگر دما از دیگر قطعات مشترک بین اسانس گیرهای نوع اول و دوم هستند که کندانسور در طی عمل اسانس گیری، باید دائماً حالت خنک داشته باشد. وظیفه اصلی کندانسور، خنک سازی بخار عبوری و تبدیل آن به مایع است (همان عمل تقطیر). نمایشگر دما یا همان ترمومتر، وسیله ای برای اندازه گیری دمای داخل دیگ و نمایش آن می باشد.

نحوه اسانس گیری با دستگاه های اسانس گیر نوع اول و دوم

شیوه عملکرد اسانس گیر نوع اول

برای استفاده از این نوع دستگاه اسانس گیری، باید ابتدا دستگاه های مختلف از جمله دیگ پخت، دیگ بخار یا بویلر و کولینگ تاور را از طریق لوله ها و اتصالات به هم وصل کرد. حالا می توانید گیاه مورد نیاز یا گل محمدی را همراه با مقدار مشخصی آب، داخل مخزن بریزید و درب آن را محکم ببندید. حالا اقدام به راه اندازی و روشن کردن دیگ بخار نمایید تا حرارت لازم تامین و بخار تولید شود.

این بخار از طریق لوله به داخل مخزن هدایت و با گیاهان یا گل ها برخورد می کند که نتیجه این عمل، جداسازی رایحه موجود در گیاهان است. اکنون رایحه یا همان اسانس گیاهی که بسیار معطر می باشد، با بخار ترکیب و از طریق درب خارج شده و به سمت کندانسور روانه می گردد. کندانسور از قبل باید خنک شود و خنک سازی آن را دستگاه کولینگ تاور تامین می کند. بطوری که آب داخلی لوله خارجی کندانسور سرد شده و بخار با عبور از لوله داخلی کندانسور، حرارت خود را از دست داده و تقطیر می گردد. بعد از اینکه آب داخلی کندانسور گرم شد، مجدداً برای سرد شدن وارد کولینگ تاور می شود، سپس به داخل کندانسور سیرکوله می گردد.

بعد از اینکه بخار در کندانسور سرد شد، به بخش خروجی هدایت شده و وارد بخش اسانس گیری می شود که در آنجا، اسانس خالص از عرق جدا و وارد بخش شیشه ای مخزن اسانس گیر می شود. مایع باقی مانده که همان عرق گیاهی است به بخش پایین مخزن هدایت می گردد.

نحوه عملکرد دستگاه اسانس گیری نوع دوم

عملکرد این دستگاه اسانس گیری تا حدودی با عملکرد اسانس گیر قبلی فرق دارد. بطوری که جهت اسانس گیری باید عرق گیاه مورد نظر یا گلاب خالص را داخل مخزن ریخت و درب آن را محکم بست. در این دستگاه جهت تامین حرارت، می توان از اجاق گاز یا سیستم حرارتی دیگر استفاده کرد. بدین ترتیب اجاق گاز سبب گرم شدن مخزن شده و محتویات داخلی، تحت حرارت قرار گرفته و رایحه موجود از آن جدا گردد. ترکیبات معطر گیاه بعد از جدا شدن از آن، به بخار تبدیل شده و وارد کندانسور می شوند.

بخار حاوی اسانس، در کندانسور تحت تاثیر خنکی آب قرار گرفته و حرارت خود را از دست داده و به مایع تبدیل می شود. این مایع از طریق رابط وارد بخش اسانس گیری شده و در آنجا، اسانس از عرق جدا و وارد محفظه شیشه ای می شود. مایع باقیمانده به ته محفظه شیشه ای که جنس آن از استیل است، منتقل و مجدداً وارد دیگ می شود تا مجدداً اسانس گیری گردد. این کار به حدی تکرار می شود که تنها مایع باقیمانده در ته مخزن، آب مقطر باشد و تمامی اسانس موجود گرفته شود.

خب تا اینجا هر دو نوع دستگاه اسانس گیر را شرح دادیم و قطعات و عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دادیم. با توضیحات فوق به راحتی می توانید از این دستگاه ها استفاده کنید. اما بهتر است در یک بند، به اسانس تام اشاره کنیم که بسیار گرانبهاست.

اسانس تام چیست؟

همانطور که گفته شد: اسانس نوع اول، اسانسی با سطح ماندگاری بالاست و از لحاظ معطر بودن، در سطحی پایینی قرار دارد و اسانس نوع دوم، کاملاً برعکس نوع اول است، یعنی عطر و بوی بی نظیری داشته و سطح ماندگاری آن پایین است. همچنین گفته شد که اسانس نوع اول را از خود گیاه و اسانس نوع دوم را از عرقیات گیاهی می گیرند. پس چطور می توان اسانسی تولید کرد که هر دو قابلیت را دارد (ماندگاری بالا و بسیار معطر)؟

در جواب باید گفت: جهت تولید اسانس تام ، کافیست هر دو اسانس تولیدی را با هم ترکیب کرد تا اسانسی خالص که هم ماندگاری بالایی دارد و هم بسیار معطر است، بدست بیاید. این اسانس (تام)، کیفیت بالایی داشته و بسیار ارزشمند است؛ پس امکان فروش آن با قیمتی باور نکردنی وجود دارد.  

مزایای استفاده از دستگاه اسانس گیری

  • راندمان بالا در تولید انواع اسانس گیاهی و اسانس گل محمدی
  • قابلیت تولید اسانس تام بسیار معطر با سطح ماندگاری بالا (با اسانس گیرهای نوع اول و دوم)
  • کاربری آسان و بی دردسر، بدلیل داشتن ساختاری استاندارد
  • قابلیت تولید در ظرفیت های مختلف و به صورت صنعتی و نیمه صنعتی
  • قابلیت اسانس گیری از انواع عرقیات گیاهی (با دستگاه اسانس گیری نوع دوم)
  • قابلیت اسانس گیری از انواع گیاه معطر و گل محمدی
  • ساخته شده مطابق با برترین تکنولوژی روز
  • استفاده از استیل مقاوم و ضد زنگ در ساخت مخزن اسانس گیر (با قابلیت شستشوی آسان)
  • استفاده از کندانسور آبی جهت سرد کردن بخار و تبدیل آن به مایع
  • استفاده از چندین بلبرینگ برای تخلیه راحت تر دیگ
  • تجهیز شده به اتصالات و لوله های استیل

کسب درآمد با دستگاه اسانس گیری

کشور ما با آب و هوای مناسبی که دارد، بستری مناسب برای کشت انواع گیاهان دارویی بوده و البته شاهد رویش گیاهان خود رو فراوانی نیز هستیم که فواید زیادی برای بدن دارند. متاسفانه بیشتر گیاهان دارویی و معطر، به صورت خام به سایر کشورها صادر می گردند. این در حالیست که این محصولات ارزش افزوده بالایی را به همراه دارند. همه می دانیم گیاهان دارویی سرشار از اسانس های کمیاب هستند و می توانیم آنها را با روش های مختلف از گیاه خارج و با قیمتی بالا، به بازار عرضه کنیم.

پس تولید این محصول، رونق بخش بوده و می توان با راه اندازی کارگاه اسانس گیری، درآمد بالایی کسب کرد. شاید فکر کنید صنعت اسانس گیری، کار سختی بوده و یا به سرمایه گذاری بالا نیاز دارد. اما اینطور نیست، برای این کار تنها باید مکان  مشخصی داشت که این مکان می تواند زیرزمین منزلتان، مغازه و یا کارگاه باشد و وجود یک دستگاه اسانس گیری کافیست. شما با این دستگاه می توانید علاوه بر اسانس، عرق گیاهی نیز تولید کنید.

کاربردهای مختلف دستگاه اسانس گیری

  • قابل استفاده در کارگاه ها و کارخانجات اسانس گیری
  • قابل استفاده در مغازه ها و عطاری ها
  • قابل استفاده در صنایع غذایی
  • قابل استفاده در مراکز تولید عطر و ادکلن (دستگاه اسانس گیر عطر)
  • قابل استفاده در صنایع مختلف جهت تولید روغن ‌های ماساژ و روغن های درمانی
  • قابل استفاده جهت تولید انواع صابون و لوسیون
  • استفاده به منظور تولید مواد بهداشتی، آرایشی و ضدعفونی کننده
  • و سایر صنایع مرتبط
مشاوره و ثبت سفارش

67 89 21 26 - 021

تماس با فیدارنیک
ارسال پیام
پیام و نظر خود را ثبت کنید ، کارشناسان سایت در اسرع وقت بررسی می کنند .

پیام های شما
  1. سالمی

    سلام من هیچ تجربه دراسانس گیری ندارم ولی این کار دوست دارم آیا میتوانم این کار شروع کنم قیمت دستگاه اسانس گیری صنعتی ونیمه صنعتی چند است وچه مقدار جا نیاز داردودرآمدماهانه آن چقدر است وچند نفر کارگر نیاز دارد

    • شرکت فیدارنیک

      با سلام با توجه به اینکه بحث مفصلی هست ، لطفا با شماره ای قرار گرفته در سایت تماس بگیرید شما رو راهنمایی کنیم

  2. عبدالله اسلامی

    با سلام دوست عزیز بنده یک دستگاه اسانس گیر واسه گل محمدی که ظرفیت بالایی داشته باشد لازم دارم چند تا دستگاه داخل سایت شما دیدم با همکارتون تماس گرفتم شمارمو گرفت فرمود که کارشناس فروشمون میگم باهاتون تماس بگیرند

    • شرکت فیدارنیک

      بله اطلاع رسانی شد و همکاران فروش ما با شما تماس گرفتند .

  3. رامین

    سلام متوجه شدم دستگاه بسار پیشرفته وجدداره که تا 99.9درصداسانس درمرحله اول استخراج میشه و براساس استراج کربن کار می کنه ودر بلغارستان برای گل محمدی استفاده میشه ایا اطلاعی ازاین دستگاه داریدو قیمت آن چندهست
    لیست قیمت هر دو دستگاهتون ممکنه برای من بفرستید
    0913354****

    • محرم کبیری

      باسلام بنده مزرعه گل محمدی دارم با توجه به مشکلات فروش که گریبان گیر ماست در هرساله بالای پنج تن گل محمدی تولید داریم میخواستم از شما عزیزان در مورد تهیه اسانس گل محمدی کمک بگیرم و در صورتی که بازار اسانس خوب باشد یک دستگاه تهیه کنم لطفاً راهنمایی بفرمایید

      • شرکت فیدارنیک

        سلام بله حتما – متاسفانه شماره تماسی جهت ارتباط با شما قرار نداید

پیام در واتساپ
برای ثبت سفارش و مشاوره تماس بگیرید